torsdag 17. oktober 2013

I hate Wordpress!


 Jeg vil gjerne si noen ord om Wordpress. Jeg vurderte nemlig å flytte bloggen min fra Blogger til Wordpress, men det skal jeg altså ikke gjøre.
Makan til komplisert plattform skal du lete lenge etter. Jeg prøvde i X antall timer å få til et greit utseende på det som da skulle bli en ny Hodesirkus. Men man kunne ikke bestemme så mye selv der som på Blogger. Til slutt fant jeg ut at jeg bare skulle holde meg her hvor alt er trygt og enkelt.

Nå har jeg da funnet ut at man ikke kan slette brukeren man har opprettet på Wordpress, og på grunn av det får ikke jeg kommentert på andre blogger. Etter et google-søk var det eneste tipset å opprette en "død" e-postkonto, som jeg ikke skulle bruke. Det gjorde jeg, la inn den på Wordpress, og etter sigende skulle nå alt være i orden. Jeg har en blank konto med en død e-post der.

Så prøvde jeg å kommentere på en wordpress-blogg. Med min opprinnelige e-post som er linket til Hodesirkus. Det gikk ikke, fordi jeg ikke var logget inn på Wordpress! HALLO! E-posten min er ikke linket til NOE SOM HELST på Wordpress lenger. Deretter prøvde jeg å kommentere på en annen Bloggerkonto, men da ble jeg kastet ut av hele Google-kontoen min! HVA SKJER? Hva skal jeg gjøre nå?
Jeg aner i hvertfall ikke. Jeg greide til slutt å komme inn på Google-kontoen igjen, men unnskyld fransken min, jeg er fly forbanna! Nå er det like før hele laptopen går i veggen.

Ett tips til dere der ute, hold dere LANGT unna Wordpress, de tar over livet ditt!

3 kommentarer:

  1. Jeg forsøkte også WordPress for noen år tilbake - aldri mer! Syns til og med blogg.no var bedre. Det sier jo sitt. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg forsøkte også WordPress for noen år tilbake - aldri mer! Syns til og med blogg.no var bedre. Det sier jo sitt. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant! Nå tror jeg forresten alt surret med Wordpress har gjort at jeg har blitt hacket. Jeg mister mer og mer kontroll på ting her online, så må visst gjøre noe drastisk :S

      Slett