lørdag 9. november 2013

Som musikk i mine ører

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/1b/b3/eb/1bb3eb2773f55b5e0303ad089b22ff06.jpg

Musikk er veldig viktig for meg. Jeg liker å ha musikk rundt meg hele tiden, selv om det noen ganger er deilig å ha det stille også. Jeg er sikker på at jeg har en låt til en hver sinnstemning som finnes. Hvis jeg skal beskrive musikkstilen min med ett ord, må det bli eklektisk. Jeg hører på alt mulig rart. Det er lettere å si hva jeg ikke hører på, og det er danseband og country. Det får du aldri høre hos meg. Men 20-tallsjazz, heavy metal, japansk pop, rockabilly, punk, electropop, ja alt mulig rart, det kan jeg virkelig kose meg med.

Og når det er midt på natta, som nå, så kan jeg godt finne på å lage en spilleliste med musikk jeg har lyst til å høre på akkurat nå. Det har jeg selvfølgelig gjort i dag, og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele denne lista her på bloggen. Jeg bruker spotify, så hvis du har det kan du trykke her for å høre på lista mi.
Hvis du ikke har spotify, anbefaler jeg deg å skaffe det. For det er helt genialt! Eller så kan du se på bildet under for å se hva jeg hører på når jeg er hjemme alene midt på natta. Samboeren er nemlig ute og spiller musikk med kompisene sine, så da er jeg musikksjef!


Det er litt forskjellig musikk jeg synes er deilig, men det er ikke en brøkdel av hva jeg hører på ellers. Men ta en liten lytt! Er det noe du har hørt før, eller aldri hørt på lista?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar