fredag 11. oktober 2013

Positive ting i dag


 Jeg liker fredager. Jeg forbinder fredager med fri og avslapning, til tross for at jeg ikke har vært i arbeid på over to år. Det bare er noe med helgen. Jeg hadde veldig angst for brev og offentlige instanser før (heldigvis ikke nå lenger!), og i helgene er det jo lite post og lite offentlige instanser som er oppe og kan plage en. Det er rett og slett de fredeligste dagene i uka, og det er nok til å gjøre meg glad.

I tillegg, så er denne fredagen ekstra positiv, siden jeg skal dra til Tønsberg og møte noen av mine aller beste venninner i hele verden. Disse jentene har gitt meg mye glede igjennom alle årene jeg har kjent de! Har ikke sett de på et par måneder, hvertfall. Så det blir litt deilig med litt jentetid og masse skravling!


Som jeg skrev i går, så er det i dag et helt halvår siden jeg og kjæresten ble sammen! Det er en stor positiv ting å være takknemlig for. Han er nemlig den kjekkeste og snilleste mannen jeg vet om, og kunne ikke tenkt meg et liv uten han. Så jeg satser på at det første halve året kan utvikle seg til et halvt århundre eller så!


Det som er så fint i dag, er at det er jo skikkelig høstvær! Sola skinner, det er frisk og kjølig luft. Jeg elsker høsten. Det har alltid vært favorittårstiden min. Det er noe med at den tunge lufta fra sommeren blir borte, alt blir klarere med fine farger, og jeg tenker bare på at det går mot en ny start igjen. Jeg må få tatt noen fine høstbilder jeg kan legge ut her.

Flere som har positive ting å dele på en fredag?

Her har dere noe å se på og kanskje smile av:



Trykk her for noen puns som er så dårlige at de blir bra!

Sist men ikke minst, smil! Det er helg! :)

2 kommentarer:

  1. Et halvt århundre eller mer høres ut som en fantastisk plan jenta mi ;) <3

    SvarSlett
  2. Puuuuuuns! <3 Gleder meg masse til å se deg i kveld! :)

    Og gratulerer med halvtårsdagen, fininger <3

    SvarSlett